KKK

Sirvi kategooriate kaupa

KKK

MAKSE


Milliseid makseviise avesco-rent.ee aktsepteerib?


Lepingu eest maksmine on lihtne! Vali lihtsalt endale kõige sobivam makseviis!


1. Makse pangaülekandega. Maksa internetis mõne minutiga.

2. Arve (ettemaks) esimese tellimuse eest. On võimalik kokku leppida eri maksetingimustes. Selleks võta meiega ühendust tallinn@avesco-rent.com.

3. Krediitkaardimakse. Internetis ja filiaalis saab maksta järgmiste kaartidega: MasterCard, Visa, deebetkaart

4. Filiaalis maksmine. Kui valid selle võimaluse, saad maksta arve siis, kui tuled oma tellimusele Avesco Renti filiaali järele (sobivad Visa, Mastercard ja deebetkaart)

5. Maksmine Avesco Renti punktidega. Maksa osa broneeringust oma EASY punktidega: 1 kulutatud euro = 1 EASY punkt. 1 EASY punkt – 0,05 eurot järgmise tellimuse eest maksmisel.

6. Maksa krediidiga. Maksa krediidiga, mis sul on veebilehel avesco-rent.ee ja arvel.

7. Kordumatu makseviis nagu sa ise. Vajad teistsugust makseviisi? Anna meile teada! Analüüsime sinu vajadusi ja leiame sulle kordumatu lahenduse! Võta meiega ühendust tallinn@avesco-rent.com.


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Mul ei ole krediitkaarti. Kas ma saan maksta mõne muu makseviisiga?


Loomulikult! Sa võid maksta, kui tuled filiaali oma tellimusele järele (vali võimalus Maksmine filiaalis) – sobivad VISA, Mastercard ja deebetkaart. Muud maksevõimalused:

• pangaülekanne

• arve (ettemaks)

• makse avesco-rent.ee krediidist

Ei leia sobivat maksemeetodit? Anna meile teada! Analüüsime sinu vajadusi ja leiame sulle kordumatu lahenduse! Helista meile + 372 512 60 30 või kirjuta tallinn@avesco-rent.com


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Mul on Avesco Renti punkte. Mida ma saan nendega teha?


Avesco Renti punktid on püsikliendipunktid. Ühe punkti väärtus on 0,05 eurot. Punkte saad kasutada kuni 12 kuud pärast nende saamist. Lisateavet vt osast EASY punktid.

Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Maksin internetis, aga ei saanud arvet. Mida ma pean tegema?


Kui sa ei leia kontolt oma arvet ega ole saanud seda e-kirjaga, võta meiega ühendust ja me ajame asja korda! Selleks saada e-kiri (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+ 372 512 60 30)

Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Minu krediitkaart ei toimi veebilehel avesco-rent.ee makstes.

Võimalik, et sinu krediitkaardi limiit on täis. Sel juhul võta ühendust oma pangaga.

Kui krediidilimiiti ei ole ületatud ning seda ei ole juhtunud ka sama kaardiga kaupade ja teenuste ostmisel internetis, võta meiega ühendust – leiame probleemi ja lahendame selle koos! Selleks saada meile e-kiri (tallinn@avesco-rent.ee) või helista (+ 372 512 60 30)

Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!

Mulle tundub, et tegin kogemata topelttellimuse ja sain kaks arvet. Mida ma peaksin tegema?

Võta meiega ühendust e-posti aadressil tallinn@avesco-rent.ee või helista telefonil + 372 512 60 30 – meie meeskond on valmis aitama ja probleemi lahendama!

Ka siis, kui oled juba maksnud, saad oma tellimuse tühistada (oma konto isiklikus osas). Summa suunatakse automaatselt sinu Avesco Renti kontole. Seda krediiti saad kasutada järgmiseks rentimiseks.


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!



RENTIMINE


Kas rentimiseks on vaja jätta deposiit?

Deposiiti ei ole vaja – LIHTNE!

Kui sul on Avesco Renti krediidilimiit, ei ole deposiiti vaja. Muidu tuleb esimene rendimakse teha ettemaksuna.


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Mul ei õnnestu broneerimine veebilehel www.avesco-rent.ee. Mida ma peaksin tegema?


Internetis broneerimine on lihtne, kui tead täpselt, mida pead tegema! Võta meiega ühendust e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+ 372 512 60 30) ning me juhendame sind rõõmuga selles protsessis.


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!






Kuidas kasutada EASY punkte?


EASY punktid konverteeritakse rahaks, kui teed broneeringu veebilehel www.avesco-rent.ee (ühe punkti väärtus on 0,05 eurot). Punkte saad kasutada veebilehel, et osaliselt tasuda oma tellimuse eest.


Probleemide või küsimuste korral võta meiega ühendust e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+ 372 512 60 30) ning me lahendame olukorra koos!


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Soovin oma rendiperioodi lühendada või pikendada. Mida ma peaksin tegema?


Kui rendileping veel kestab, saad oma lepingu tingimusi muuta mugavalt veebilehel www.avesco-rent.ee (sinu kliendikonto). Viimaseks päevaks saad valida mistahes kuupäeva, mis on rendiperioodi jäänud (v.a tänane päev).


Kui soovid muuta asukohta enne seadmele järele tulemist, võta meiega ühendust kas e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+ 372 512 60 30) ning me korraldame selle sinu jaoks.


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Pean oma tellimuse tühistama. Kuidas toimida?


Tellimuse saad tühistada veebilehel www.avesco-rent.ee (sinu kliendikonto), e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helistades (+ 372 512 60 30) – lihtne!


Tühistamistasu ei ole! Lepingu saad tühistada (või edasi lükata) tasuta kuni esimesele rendipäevale eelneva päeva (kontori tööpäeva) lõpuni.


Kui sa ei tule oma seadmetele järele esimesel rendipäeval, kohaldub tasu ainult sellele päevale.


Sinu kliendikontot krediteeritakse selle summaga ja seda saab kasutada järgmiseks rentimiseks (rahalist tagasimakset ei tehta).


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Mul ei ole võimalik masinat tagastada enne kl 17 rendi viimasel päeval. Mida ma peaksin tegema?


Selleks on kaks LIHTSAT võimalust! Sul on võimalik broneerida hiline registreerimine (kuni 08.15 viimasele rendipäevale järgneval päeval), pikendada oma lepingut veebilehel www.avesco-rent.ee (sinu kliendikonto) või võtta ühendust filiaaliga.


Kui sul on veel küsimusi hilise registreerimise kohta, võta meiega ühendust e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+ 372 512 60 30) ja me räägime sulle kõigest!


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Ma ei kasuta renditud seadmeid nädalavahetustel. Kas ma pean nende päevade eest maksma?


Jah, laupäevade ja pühapäevade eest võetakse tasu, isegi kui sa meie seadmeid nädalavahetusel ei kasuta. See kehtib muidugi juhul, kui rendid seadmed mitmeks nädalaks järjest.


Avesco Rentis toimub arvestus kalendri-, mitte tööpäevade järgi – mõni klient töötab ka nädalavahetustel ja me tahame selle neile lihtsaks teha.


Siiski, ärikliendid võivad sõlmida Avesco Rentiga spetsiaalsed raamlepingud, mis võivad sisaldada tariife tööpäevade jaoks. Oled huvitatud? Võta ühendust meie filiaaliga e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+372 512 60 30) ja me lahendame olukorra!


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Kuidas ma tean, et masin ei ole enam saadaval? Mida tähendab telefoni sümbol?


Kui masin ei ole enam saadaval, kuvatakse hinna asemel telefoni sümbol.


Võta meiega ühendust e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+ 372 512 60 30), et kontrollida saadavust või broneerida – oleme valmis täitma sinu vajadused! Või täida kontaktivorm ja me võtame sinuga ühendust esimesel võimalusel!


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!




SEADMED


Mis seisukorras on teie seadmed?


Kõik meie masinad on kõige rohkem kolm aastat vanad ja järeletulemisel kasutusvalmis!


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Masin läks rikki. Mida ma peaksin tegema?


Hädaolukorras võta meiega ühendust e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+ 372 512 60 30). Võtame sinuga esimesel võimalusel ühendust.


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Seadmeid, mida ma soovin, ei ole teie veebilehel või need pole enam saadaval minu rendipäeval. Mida ma peaksin tegema?


Võta meiega ühendust e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+ 372 512 60 30) – meie kogenud meeskond leiab lahenduse ja võtab sinuga ühendust esimesel võimalusel!


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Kas masina tagastamisel peab kütusepaak olema täis?


Meie masinad renditakse täis kütusepaagiga ja need tuleb tagastada täis paagiga. Muidu kohaldatakse filiaalis kütusetasu 1,80 €/l ning kogust arvestatakse kütusekulu järgi. Tankimise saab ka ette tellida (see säästab sinu aega JA raha – kui tellid ette, on kütus odavam)


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Kas masina peab enne tagastamist puhtaks tegema? Mis juhtub siis, kui masin saab kahjustada?


Kõiki meie masinaid renditakse puhtana ja need tuleb tagastada samas seisukorras. Et aega säästa, telli broneerimisel masina puhastamine ette – lihtne (NII säästad raha ja selle korral on puhastamine odavam)! Kui seadmed on tagastamisel kahjustunud, puhastamata või väga määrdunud, kohaldatakse puhastus- ja remonditasusid. See kehtib ka siis, kui puhastamine oli ette tellitud, kuid masin on tagastamisel väga määrdunud või kahjustunud.


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Kas kahjustuste korral on olemas kindlustus?


Jah, kindlustus lisatakse broneerimisel masina hinnale. Kahjustuse korral remonditakse masinad tüübi ja mudeli järgi (vt edasimüüjate nimekirja siit). Et vähendada võimalikke remondikulusid edasimüüja juures, lisa ostukorvi täiendav kindlustus.


Vt lisateavet meie üldistest renditingimustest.


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Kas teie masinaid saab endale osta?


Avesco Rent on rendiettevõte, kui sa aga mõtled mõne masina ostmisele, anna meile sellest teada e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+ 372 512 60 30) ning meie müügiosakonna kolleegid teevad sulle pakkumuse!


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Mul on oma kinnitusvahendid ja üleminekuplaadid. Kuidas ma tean, kas minu tarvikud sobivad teie masinatega?


Kui sul on oma seadmed, mida soovid kasutada koos meie masinatega, soovitame tulla meie juurde juba enne lepingu algust ja võtta need seadmed kaasa, et saaksime kontrollida nende ühilduvust. Lihtne tähendab üllatuste puudumist töö alustamisel!


Lihtsalt võta meiega ühendust e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+ 372 512 60 30) ning lepime kokku, millal kontrollida, kas sinu seadmed sobivad meie masinatega!


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!




TARNIMINE


Kas te pakute seadmete transporti?


Loomulikult. Sinu elu lihtsustamiseks võime tarnida kõik tellitud seadmed otse töökohale (seda saab korraldada broneerimise käigus või võttes ühendust meie Tallinna filiaaliga (kui töötad Tallinna piirkonnast väljaspool)), kui helistad meile (+ 372 512 60 30) või saadad e-kirja (tallinn@avesco-rent.com). Samuti võid neile järele tulla (ja tagastada) filiaali oma transpordiga.


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Kas on kauguspiirang?


Tallinna piirkonna puhul võid internetis broneerimisel lihtsalt lisada tarne oma töökohale. Kaugemate Eesti sihtpunktide puhul võta ühendust filiaaliga e-posti aadressil tallinn@avesco-rent.com või telefonil + 372 512 60 30 – me tagame, et tellitud seadmed jõuavad sinu töökohta (ükskõik kus see asub!) õigel ajal.


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Kas ma tohin kasutada masinat välismaal?


Kahjuks ei tohi meie seadmeid kasutada väljaspool Eestit eelneva kirjaliku nõusolekuta Avesco Renti filiaalilt.


Kui sul on vaja kasutada masinat välismaal, võta meie meeskonnaga ühendust e-kirja teel (tallinn@avesco-rent.com) või helista (+ 372 512 60 30) ning me leiame selleks lahenduse!


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!



ÜLDKÜSIMUSED


Kas Eestis on veel mõni Avesco Renti filiaal?


Praegu on meil filiaal ainult Tallinnas. Kuid oma seadmetele saad järele tulla ka Kaunasesse ja Klaipedasse! Vaata nimekirja ja aadresse siit. Kuid me kavatseme laieneda – jälgi meid Facebookis ja LinkedInis , et kuulda esimesena häid uudiseid!


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Kas Avesco Rent on esindatud ka sotsiaalvõrgustikes?


Jah! Leia meid Facebookis ja LinkedInis.


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


Milliste seadmete kaudu pääseb veebilehele avesco-rent.ee?


Kõigi seadmete kaudu, mis sul on – lihtne! Veebilehele www.avesco-rent.ee pääseb ligi kõigist mobiilseadmetest, tahvlitest ja arvutitest, sh Maci arvutitest!


Kõik on lihtne, kui kõik on lihtne!


24/7

avesco-rent.ee on alati avatud!

Uus LIHTNE viis rentida.

Ainult proovi ja sulle hakkab see meeldima!

Usaldusväärne tehnika.

Tee valik meie premium brändide hulgast!

Oleme kohal kogu Eestis.

Oleme seal, kus oled SINA!